.

Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

~Θα φύγω~ 'Ανδρεας Δαβουρλής

Φωτο  Laura Novel Melanitis







Θα φύγω ενα ανοιξιάτικο δείλι
στις μύτες των ποδιών θα περπατήσω,
το χρώμα της δύσης του ήλιου
μαζί μου, θα πάρω
να δύσει στα χρώματα η ύπαρξη μου.
Χαρούμενος  χορτάτος  ευτυχής
που έζησα, αγάπησα πολύ...
Των  θάλασσών  αιώνιος εραστής
-ανάξιος ή άξιος δεν εχει σημασία-
χορτάτος αισθήματα, εικόνες
γεμάτο  εμπειρίες, αύρες θαλασσινές κι  αρμύρα
το κορμί και η γραφή μου...
Θα φύγω  με βήμα σίγουρο, αθόρυβο
ενα ανοιξιάτικο δείλι
μια όμορφη δύση χαιρετίζοντας...
καμαρωτός ξυπόλητος  ωραίος!
Θά περπατώ περήφανα,
στην  ακροθαλασσιά
με τ άσπρο μου καπέλο,
μ' όλα τα χρώματα της δύσης αγκαλιά
το άσπρο μου πουκάμισο βρεμένο,
στα δάκρυα, των θαλασσών τα αλμυρά
και τα δικά μου....



,,














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου